Jesteś tuatj: Start» Informacje» Reklamacje

REKLAMACJE I ZWROTY

    
ZWROT PRODUKTU – GWARANTOWANE 30 DNI NA ZWROT

    Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez produkt niebezpieczny", macie Państwo prawo zrezygnować z produktu bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. My wychodząc na przeciw oczekiwaniom wobec profesjonalnej obsługi klienta, gwarantujemy naszym klientom 30 dniowe prawo zwrotu. Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeżli spełnione są poniższe warunki:

- produkt nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób uszkodzony,
- do zwracanego produktu dołączony jest dowód zakupu oraz wypełniony formularz zwrotu

W przypadku, gdy zwrócony zostanie nam produkt, który nie spełnia powyższych wymagań, reklamacje nie będzie uznana a produkt zostanie odesłany.

W przypadku odstąpienia od umowy, otrzymujecie Państwo zwrot ceny uiszczonej tytułem nabycia towaru wraz z kosztami przesyłki.

Zastrzegamy sobie prawo do nie przyjmowania kolejnych zamówień od Kupującego, jeśli Kupujący odstępuje od umowy bez podania uzasadnionej przyczyny.

 

BEZPIECZNA DOSTAWA

Oferujemy także możliwość bezpiecznej dostawy towaru.
Jeżeli otrzymany towar, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, prosimy o wypełnienie druku reklamacyjnego (protokół szkody) koniecznie w obecności kuriera. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model.

Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Jednocześnie w takiej sytuacji prosimy o kontakt z nami.

Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu. Wymiana towaru na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia powyższych warunków. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji.

Chcemy zapewnić Kupującym, maksimum korzyści z zakupów w naszym sklepie. Naszym celem jest Państwa zadowolenie nie tylko z wybranych produktów, ale również ze sposobu ich dostarczenia oraz z obsługi klienta.